Kurs efektywnych technik sprzedaży i perswazji w telemarketingu

DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu telemarketingu, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABUS

  • Inicjowanie rozmowy
    • sposoby poprawnego witania się z klientem
    • prezentacja przedsiębiorstwa oraz swojej osoby
    • budowanie zaufania klienta i przełamywanie oporów
    • wzniecanie zainteresowania rozmówcy
  • Charakterystyka idealnego telemarketera
  • Efektywna komunikacja
    • modulacja tonu głosu
    • wpływ leksyki na agitację
    • efektywne zadawanie pytań
    • aktywne słuchanie
    • metodyka trafnej argumentacji
    • zbieranie informacji o potrzebach i oczekiwań klientów i ich analizowanie
  • Komunikacja z trudnymi klientami
  • Metodyka kończenia rozmowy handlowej 
    • ustalanie ceny, targowanie się
    • rozpoznanie gotowości klienta do zakupu
    • wywieranie wpływu na klienta w sytuacji zakupowej

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

Tak, możliwe jest uzyskanie certyfikatu EVCC.

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie portal.szkolen.pl.